Bir gün önceden buzluktan çıkar. Buzdolabına koy. Ertesi gün ılıması için kaynar suya koy. Koku normal anne sütü kolay kolay bozulan bişey degil. Ver çocuğa . İsraf etme kokuyor diye. Bşey olmaz. Günü geçti diye buzluktan çıkarıp çöpe falanda atma. Sadece sütün besin değeri düşer buzlukta çok kalınca. Ama her türlü dışardan aldığın her mamadan daha kaliteli ve besleyicidir. Eğer kokar içmezse içine devam sütü ekle o zaman içer.