Ateşi 37.3 falan çıkıyor enseden alnından 36.5 ve sürekli uyuyor emmiyor uykuda huzursuz oluyor dünden beri burnu akıyor öksürüyor hapşırıyor burnu hıkır hıkır napöalıyım sadece anne sütü veriyorum varmı önerisi olan ?? Geçmezse bugün de doktora götüreceğim ama oraya da güven olmuyor şimdi