Esila1716 Yamunanın termal taytı alan varmı memnun musunuz birde sezeryan doğum yaptım 26 gün oldu kullansam sıkıntı olurmu
Evrem_46 Esila1716 ben dogumdan 1 hafta sonra doktorum korse takabilicegimi spor yapabilecegimi söylemişti
Evrem_46 Bu arada spor falan yapmadığım halde termal tayttı giydigimde sırılsıklam terletiyor iç çamaşır yaşta kalıyor.işe yarıyor tavsiye ederim 👍🏻
ElisaNazzz Evrem_46 peki sıkıkaşma toparlanma söz konusu mu bacım fark ediyor mu acaba o kadar pahalı olunca insan bişiler bekliyor açıkçası :)
Evrem_46 ElisaNazzz vala ben cok farkedemşyorum ama dısarıdan gören zayıflamıssın diyor.tek sorun tayt çok haşır husur ses cıkarması ☺️Oglum uyudugunda ses cıkmasın diye yavas yavas yürüyorum
ElisaNazzz Evrem_46 bakalım inşallah işe yarar ya 7aydır 1 kilo bile veremedim :( yani göbeğim sarkık toparlanması lazım 😅😅😅
Evrem_46 ElisaNazzz eğer sadece göbek içinse bence diğer kopçalı olandan al☺️İnşallah bir an önce veririz kiloyu
Evrem_46 Esila1716 vala banada esnek geldi canım sanki göbegimi tam sıkmadı gibi yada ben zayıfladım anlamdım 🙈sana yanlıs bilgi vermiş olmayayım
Esila1716 Evrem_46 termal tayt sıkmıyormus kuzum müşteri hizmetleri ni aradım bol olsa bile terletir işlevini yapar diyor ama bilemedim ikilemde kaldım şimdi☺️