canimoglum_2020 Rabiacaliskan valla 4,5 geçtik doktor 4 de ufak ufak başla demişti 😂 bugün havuç pişirdim buharda cesaret edemedim kendim yedim 😂 meme + mama gidiyoruz
acimavi Rabiacaliskan ek hiçbir şey vermiyorum, 6 aylık olduğu zaman doktorumun kontrolünde başlayacağım. Çok nadiren gülerken kıkırdıyor, bir de dün akşam altını değiştirirken ilk kez kendi kendine yüzüstü döndü mutluyum😅
Tostos-annesi26 Rabiacaliskan şuan anne sütü olarak gidiyoruz doktorum ne zaman ek gıda ya geç derse o zaman geçerim acelede etmek istemiyorum zaten hayatı boyunca hep ek gıda yiyecek anne sütünü alabildiği yere kadar alsın ona göre geçeriz bizde ama meyveye falan dilini deydirdiğim oldu ama vermiyorum daha öyle
Ahazize Rabiacaliskan ben arada meyvelerin sularından tattırırıyorum , sadece anne sütüyle besleniyo bu arada
Rabiacaliskan canimoglum_2020 valla bizimki herşeyi yemek istiyor az az suyundan damlatiyoruz bide 4 aylıklı olanından markette satılan meyve püresi aldım mama gibi ayni ek olarak onu veriyorum bizde meme mama diye gidiyoruz
canimoglum_2020 Rabiacaliskan aslında marketten ziyade kendin yapsan daha iyi değilmi yoğurt tattırcam ben bugün öyle karar verdim
Heymamma Benim kızım 4 aylık bence erken daha otursun öyle veririz biz de sadece mamayla gidiyoruz şu an
canimoglum_2020 Heymamma sadece mama yiyen bebeklere doktorlar önerebiliyo ek gıda doktorunuz ne diyor
cnrasl Sadece anne sütü ve mama veriyorum.sabahları ben kahvaltı yaparken çok istiyor diye salata emdiriyorum dikkat ederek bir de üzüm suyu veriyorum arada sırada 1-2 çay kaşığı kadar.
canimoglum_2020 cnrasl nası istiyolar ben her sabah yanında kahvaltı yapıyorum nası tepki veriyo sizinkiler benimki ilgilenmiyo pek 🤷🏻♀️
cnrasl cnrasl canimoglum_2020 bişeyler yerken sürekli bana bakıyor ellerini uzatıyor ağzını açıyor falan
canimoglum_2020 Benim tanıdığım bi abla var 3 aylıkken cici bebe süt felan vermeye başladı şuan 4 aylık meyveleri karıştırıp püre felan yapıyo
Tostos-annesi26 canimoglum_2020 akıntı yok oğlum banyo yapyitıktan sonra kulağında kir oluyor açık sarı renk gibi ıslanıyor ya öyle gözüküyor sonra kayboluyor sanki banyo sonrası öylr oluyor genelde hemen iç kısmında ama akıntı şeklinde değil kir yani bildiğin bende içine girmeden temizliyorum üstten ama kir var çok ve çok çabuk kir tutuyor içini temizleyemiyorum üstten siliyorum çok hassas diye
cnrasl canimoglum_2020 hayır sarı akıntı yok normal kulak kiri var sadece o da özellikle banyo sonrası kendiliğinden dışarı atıyor yüzeysel siliyorum
Heymamma canimoglum_2020 akıntı değil de sürekli kirler oluyor kulağında ki bi gün var Bi gün yol banyo yaptırıyorum ne zaman kontrol etsem kirli belki normaldir bebeklerde ama sıvı akıntı şeklinde değil