Sehergndz Kızlar burda görmüştüm ilacı 8 saat sonra emzirilebilir yazmışlardı kullanan var mı 8 saat sonra emzirdinz mi eczaci yeni bir ilaç 1 hafta sagmani tavsiye ederim dedi?
Endoplazmikbirkulum Sehergndz ben kullandım 9 saat sonra çok çıkmasa da biraz sağdım.. sonra da bebeğimi emzirdim. şükür bir problem olmadı