İlk bebegım 43günlük 😍 memede en fazla 9.. 10 dakıka duruyor doyup doymadığını anlayamıyorum. bende sagım makınası aldım 2,5 saatte bir sagıyorum sizce ideal mi? Sütte Bi azalma olur mu? Bide sagım konusunda önerileriniz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏