Aslidogan takma kafana bence benim kızım da 1 yaşından sonra hiç kilo almadı taki 18 aydan sonra aldı biraz. Şimdi yine kaldı yerinde iki aydır aynı kilosu.artık sağlıklı olsunda kilo almasın diyorum.kafaya takınca da bizim psikolojimiz bozuluyor. Kendi haline bırak