Merhaba güzel anneler yaklaşık 3 aydır diyet yapıyorum alerji uzmanı arayışındayım test yapmasa bile doktorun görmesini ve onun öncülüğünde diyet açmak yada bebeğime ek gıdada neler vermem gerek ona göre bilgi almak istiyorum bebeğim 4 ay 19 günlük sunu merak ediyorum şikayetlerde azalma oldu kaka mukuslu ve sarıydı hardal ve sıvıya döndü mukus eskisi gibi değil egzama döküntüleri eskisi gibi değil vs doktorumuz kaka pütürlüye dönemye yakın kırmızı etten diyet açmaya başlayalım dedi ama pütürlüye dönecek mi ki ek gıdaya geçmeden diyetin açılması gerektiğini duydum sizler nasıl diyet açtınız neye göre kaka nasıl olunca ve nelerle başladınız neleri denediniz süt süt ürünleri yumurta kırmızı et ve kuruyemiş tüketmiyorum bu arada