Denizsmm Merhaba oğlu 2buçuk aylık. Kundak yaparak uyutuyordum fakat son günlerde kendini sıka sıka kundağını açmaya başladı. Açamayınca ağlıyor. Kundaksız uyutayım dedim bu seferde elini gözüne sürmekten uyuyamıyor. Nasıl uykuya dalcak bu çocuk 😂
Yenianne5521 Denizsmm 2 ay 2 günlük bebeğim var benimki de öyle yarım kundak yapmadan geceleri uyutamıyorum mümkün değil gündüz kundak yapmıyorum ama gece kundaksız uyuyamıyoruz 🥴
Gul34 Aynısı bendede var cnm 2 buçuk aylık bizde uykumuz var ama uykuya dalmakta zorluk çekiyoruz uyanıkken el kol sürekli ağızda salyalar akıyo elleri keşve başladı sizdede varmı aynı durumlar
Denizsmm Aynen öylw 50 kere esniyor uykudan.. ama yok elini kolunu oynatmaktan ağzına gözüne götürmekten dalamıyor bir türlü.. kundağa da sinir oluyor bağırıyor resmen 😂
Robinson Benim oglumda 3ay 7 gunluk uyutuyorum yatagina birakinca o eller durmuyor ve kendini uyandiriyor gelde cildirma 🤦🏻♀️
Busbus2684 Benim oğlum da 4 aylık olcak, bizde öyleydik resmen kundaktan ellerini çıkarıyodu, bizde kundak yapmadık artık kıpırdaya kıpırdaya uyuyodu, elleri kolları hiç durmuyodu
Aysada 3 ay 10 günlük biz de öyle kundağa sinir oluyor onu çıkarında gözlerini parmaklıyor tesmen me yapacağımı şaşırdım :/ suratını kanatıyor o kdar sert bastırıyorki sinirim bozulmaya başladı :/