Bayanlar kızım 5 aylık yabancı birini gördüğü zmn çocuk ağlamaktan kucağımda ugunup kalıyor artık sesi flan kısıtlıyor… Eve kimse gelip gidemiyor yeter ki bı yabancı görsün onlar kalkana kadar ağlıyor.. 🤷🤦 onlar gider gitmez o ağlayan çocuktan eser kalmiyor… Evde bunaliyorum bı yerlere gidip oturuyum bı kahve bari içip geliyim diyorum çıkmaya korkuyorum daha eve girer girmez etrafa bakıyor yabancı bı yerde olduğumuzu anlayıp başlıyor ağlamaya eve gelene kadar böle eve geliyoruz bişey yok… Ailemin yanına köye gidiyom dedim bir hafta kadar kalıyim kafa dinliyim dedim ikinci gün eşimi aradım gel bizi al diye geceli gündüzlü hiç susmadı… Akşam eşim işten geliyor öpmek istiyor sevmek istiyor babasını bile yanına yaklastirmiyo yaklaştığı an öptüğü an başlıyor ağlamaya 🤦🤦 ben oynarım isiririm acılı severim öperim bende kikir kikir güler eşim kızım benle de böyle oynas diye yanasir başlar ağlamaya… Ev işi yapacak olurum abilerinin yanına bırakırım bakın diye beni görene kadar ağlar durmaz beni görünce susuyor örümcek kullanmaya başladım suremiyor fakat odaları toplarken yanıma getiriyorum yanımda duruyor ben buna çözüm bulamadım