Ege52 Kızlar merhaba yaklaşık 10.gundur son hafta daha fazla bebegimde emzirme sonrasında ağız dolusu kusma yaşıyorum. Emdikten sonra huzursuz oluyor gazını çıkartırken kucağımda komple emdigini çıkarıyor siklasmaya başladı neden olabilir sizce?
Gamze-S Ege52 reflüsü olabilir aynı sorun benim bebeğimde de var çok fazla kusuyor hatta bazen arka arkaya 2-3 defa kusuyor. Doktorumuz reflü dedi ama kilosunda bir sıkıntı olmadığından herhangi bir şeye gerek yok kusması sıkıntı değil dedi. İsterseniz bir doktorunuzla görüşün
CemreKerem35 Ege52 daha küçük olsa gaz sorunu yaşıyor derdim ama daha yeni oluyorsa bir doktora görünmesi lazım . Farklı bir sorun olabilir.
Ege52 sevimeyuboglu61 hayır henüz deil gözlemlemek istedim. Fazla sütu kusar bebekler, hızlı emiyordur, kusmasi normal gibi soylemlerle biraz bekledim gozlemledim açıkçası ama bu ara sıklaştı bi anormallik var sanırım ilk bebeğim anlayamiyorum da derdini
Ege52 CemreKerem35 gazını yapmak icin zorlandiginda da yapıyor aslında ıkınıyor o zmanda üstten kusuyor ama komple ağız dolusu bana hiç normal gelmiyor pandemiden dolayı cekiniyorum hastaneye gitmeye ama gitmem gerekiyor sanırım
sevimeyuboglu61 Ege52 doktora gitmeniz de fayda var benim bebeğim doğduğundan itibaren kusardı reflüsü vardı
Deletedmom390 Ege52 Ege52 benim bebeğim tam bu aylarda fışkırarak kusuyordu inanın günde 10 kıyafet degiştiriyordu bide bildiginiz sütü şeffaf su gibi kusuyordu o kadar üzülüyordum bi ara psikolojim bozulmştu emzirmek dahi istemiyordum sonra yavaş yavaş kendisi düzeldi insaAllah sizinde düzelir miğde kapakcıkları henüz tam gelişmediginden veyahutta sizinki üşütmüşte olabilir bir bezi ütüyle ıslatıp üstünü kaldırmadan göğsüne koy istersen ayaklarinida sıcak tut
CemreKerem35 Ege52 o zaman öncelikle sağlık ocağı doktoruna gidebilirsiniz en azından daha az insan gidiyor oraya eğer yönlendirme yaparsa hastaneye gidersiniz büyük ihtimalle anlar ama sağlık ocağı doktoru da sorunu
Ege52 Gamze-S kilosu suan icin iyi gözüküyor tartmadim ama ilk ayda iyiydi ve gozlemledigim kadariyla kilo aliyor kasım ayı başı gibi kusma basladi evt ard arda 2 kere yaptigida oluyor reflu olabilecgide geldi aklima.reflu oldugunda tedavisi nasil oluyor acaba?
Ege52 CemreKerem35 sağlık ocaginda cocuk doktoru olurmu bilmiyorum neyse ben en iyisi hemen gotureyim
Smy16 Ege52 doktor kontrolu yaptırın lütfen ve kilosunu kontrol edin benim bebegimde 50 günlükken kusmaya başladı sonuç ameliyatla sonuçlandı
Gamze-S Ege52 valla bizim dediğim gibi kilosunu etkilemediğinden birşey yapmadık ilaç falanda vermedi doktor. Zamanla geçer dedi
Smy16 Ege52 pilör stenozu denilen nadir görülen bi hastalıkmış 4 günde 200 gram kaybetmişti o yüzden diyorum kilo kontrolu yapın kilosunda sorun olmazsa reflüdür
Binnur94 Ege52 merhaba bebeğinizi emzirdikten hemen sonra ve gazını çıkartmadan yatırıyorsanız o yüzden olabilir, reflüde olabilir , benim bebeğimde de fışkırarak kusma oldu 1 ayda geçti korkulcak birşey yok ama siz yinede doktora gidin isterseniz
Ege52 Binnur94 herseyi deniyorum gazını ciksrtmak icin kucagima aliyorum hemen kusuyo 5 dkka sonra kusuyo bi huzursuz oluyo rahatsiz ediyo onu bisey sonra kusuyo Rahatliyo
Cimcimeee Ege52 benim ki de aynisini yapıyor du az ve sık emzirmeye basladım simdi yapmıyoru 38 gunluk bebek
Ege52 Cimcimeee doktor kontrolundeyiz suanda idrar tahlili istedi onu beklioruz onun dışında sorun yok dedi herseyi normal
mavihuzurkalp Ege52 Merhaba öncelikle gecmiş olsun aynı sorunu bende yaşıyorum kızım 1 aylık reflüsü var her emdiğinden sonrası aşırı kusuyor , doktor en sonunda artik baya baya kustuğu için şurup yazdı bugün eczaneye almaya gittim ama ellerinde yokmuş yarın gelicekmiş kullanıcam inşallah etkisini görürüm
Suhedaaa Ege52 bende aynı durumdan şikayetçiyim günde 4 5 defa üstünü değiştiriyorum sağlık ocagına giderken sordum fazlasını çıkarıyor dedi 🤷🏻♀️ bende mantık olarak düşündüm de madem fazlasını çıkarıyor neden hala doymamış neden hala emmek istiyor 🤦🏻♀️ of of kafamda deli dolu sorular işte 🤷🏻♀️
mavihuzurkalp Suhedaaa canım banada herkes fazlasini kusuyor diyor ama öyle de olmaz komple cikariyor
Mamickonunannesi Suhedaaa canım çünkü dah küçük doyduğunu anlamıyor büyüdükçe kendi istemicek memeyi bırakıcak benim kızıma saatlerce meme versen içerdi yani o dengeyi sen kur o doyduğunu anlamıyor henüz 4-5 aylıkken düzelmeye başlıyor en azından benim öyle oldu
Ege52 Suhedaaa Suhedaaa ayni durumdayim fazlasını kusuyorsa bebek emmek istiyor sonucta doydugunda bırakıyo sen bende bisey anlamadim. Emerken yeter bu kdr diip kesmekmi gerekiyo
Suhedaaa mavihuzurkalp evet bizde de aynı öyle bazen kesik kesik kusuyor çogu zaman da fışkırarak kusuyor ağız dolusu olarak