Merhaba arkadaşlar malatyalıyım ben Malatya’da doktora götürdük hemen ameliyat dediler 4 aylıkken osmanıyeye götürdük orda ameliyatlık bı durum yok 7 ayda iğneye başlar inmezse bir yaşında ameliyat dediler biz şu an ağrıdayız rahatsızlandı doktora gittik ve beklememiz gerektiğini ameliyat olması gerektiğini söyledi yumurtalıklar karnın içindeymiş kanalda değilmiş karnın içi sıcak oldugundan zarar verirmiş başına böyle bişey gelen oldu mu ve Van devlet hastanesinde yada özelde tanıdığınız gittiğiniz iyi bir çoçuk cerrahisi var mı lütfen yardımcı olur musunuz ?