Kızım 7 aylık oldu; yaklaık son üç aydır sürekli kabız. İlk zamanlar çok rahat günde 4-5 defa gayet yumuşak sulu kaka yapıyordu sonra Demir ilacına başladık onunla birlikte kabızlık da başladı 6.ay kontrolünde kan değerleri normal çıkınca Demiri kesti doktor, ama bir hafta düzelip sonra yeniden başladı tabi bı arada ek gıdada başladı, ondandır dedi doktor, mamaya zeytinyağı; gün kurusu kaynatıp suyunu içirme, avakado ve armut gibi etkileyen meyveler ; dulcosoft şurup ; derken en son 4-5 gün yapamadı; inanılmaz derecede ıkınıyor acı çekiyor çocuk :((
Önce fitil yaptık gene yapmadı ve acile gittik lavman yapıldı çok üzgünüm ki şuruba devam etmemize rağmen ve bağırsaklaro hareketlendirecek şeyler yedirmeme rağmen hala ıkınarak yapıyor ama çok şükür her gün yapıuor katı ve top top çıkıyor..
var mı bu tip şeyler yaşayan lütfen tavsiyelerinize şu an çok ihtiyacım var gerçekten sinirlerim bozulmaya başladı :((((