Hapy77 Bebeğim 3 ay 2 günlük bugün hiç ama hiç uyutmadı beni sürekli sallanmak istiyor bıraktığım an hemen uyanıyor zaten normalde de battaniyede sallayarak uyutuyoruz neden bu gece böyle yaptı anlamış değilim böyle bebekleri olan varmı sallanmaya alıştığı için mi bunu yapıyor ilgi mi istiyor zamanla düzeliyor mu 1 günlük birşey mi nolur bana akıl verin yardım edin çok korkuyorum sürekli sallanmak isterse ben naparım
Emirin_Annesi10 Hapy77 37 günlük bebeğim var geceleri güzel uyuyor 2 3 saate bir kaldırıp emziriyorum ama sabah 8den beri uyanık. Kalktığından beri ayakta beşikte kucakta salladım uyumadı. En son çare şuan omzuma yatırdım öyle uyuya kaldı. Şimdi beşiğe koysam kesin uyancak artık 1 saat böyle döşümde uyur robot gibi kalırım😁
Aselyaa Hapy77 bı derdi var demekki.ya dış cikariodur ya doymamistir vsvs. Sallamak okadarda kötü bı durum değil alistysa sallanmaya mecbur sallicaksin. Bı hamak beşik al rahat edersin. Uyku saatlerini not al hergun aynı saatlerde uyut. Rukye ayeti sakinlestiriyo iyi oluyo
Happygirl8 Hapy77 burda görmüştüm 5 dk da yağmur eşliğinde piyano sesi ile uyuyo diye.. Denedim benimki 10 dkda uyudu 🙆♀️
meleksidelya Kesinlikle sallanmaya alıştığı için. Benim oğlum hem kolik bebekti hem kundaklanıyordu ve sallanmadan uykuya dallamıyordu ki 4 aylık 20 günlüğüz hala kundak yapıp sallıyorum, sallamaya alıştıysa ne yazıkki vazgeçmeleri çok uzun sürüyor canım.
Happygirl8 Happygirl8 bu arada ben de sallayarak uyutuyorum. Gündüzleri normalde uykusu gelse bile baya sallamam gerekiyodu ama bu müzikle uyuyo hemen 🙆♀️🤲🤲