Merhaba kızlar 5. Ayımızda Ocean Microfere başladık daha sonra kakada çok fazla koku ve renk değişimi olunca 10 gün mola verdik tekrar başladık. O eski kötü koku yok ama renk değişimi hala mevcut. Ayrıca son zamanlarda ocean kullanan bebeklerde demir depolarının dolmadığı, kansızlığa iyi gelmedi vs deniliyor. Oğlumun da 6. Ay kan değeri 70 di doktor sınırda dedi bu yüzden gaitada gizli kan bakıldı kaçak mı var diye..
Yeni damlaya geçmek istiyorum ama kafam çok karıştı. Her markanın altında olumsuz şeyler var. Siz en çok hangisinden memnun kaldınız?