DilaraYigit1 Bebeğim 5 aylık olacak diş çıkardı alttan 2 tane çok huysuz sürekli her bulduğunu ağzına götürüyor ısırmaya çalışıyor. Kullanıp memnun kaldığınız diş jeli var mı temiz içerikli . Şimdiden teşekkür ederim
[silindi] DilaraYigit1 ben çok kullanma taraftarı değilim eline genelde taze soğan veriyorum işe yarıyor. Ama eşim geçen gün almış nurse harveys’in eczacı temiz bitkisel içerikli demiş. Henüz kullanmadım etki ediyor mu bilmiyorum.
Burcfe DilaraYigit1 doktorum geçen hafta bana Dencol önerdi. Günde 3 kez sürüyorum. Bu arada tavsiyem zeytinyağı ve karanfil de olabilir. Etkili olduğunu okumuştum. Ama jeli aldıktan sonra aklıma geldi. Onu da deneyeceğim. Yakın çevremde de yapan var çünkü.
mariecurie20 Ben de dentinox kullandım bi kaç defa ama işe yaramıyor. Yeşil soğan veriyorum ya da havuç dolaptan çıkarıp veriyorum soğuk olunca rahatlatıyor