hulyadurmus Yaklaşık bir haftadır var bu durum kakasinda siyah çay gibi parçacıklar var ne olabilir bu ?
gamzelikizim hulyadurmus ek gidaya geçtiysen muz veriyosan muzdan olmuştur icini temizlemeyince kakada çıkıyor sadece anne sütü ek gidaya baslamadim diyosan senin yediklerindendir
Gamzeharun hulyadurmus canım benimde dün gece muz verdim oğlum 5 aylık ve bi actık bezini kücük kılcal damar gibi siyah iplik gibi seyler ödüm koptu ama muzdanmış bir daha vermedin gecti
Gamzeharun hulyadurmus senşn yediklerinden olabilir eğer muz falan yemediysen bi doktora götürmende fayda var ama birkac kakasında da okuyor mu gözlemle
Mommysharkdoodoodoodoo Gamzeharun aslında verebilirsiniz zamanla kayboluyor o renk muz zarar vermemiş canım alerji de değil endişe etme 2 ya da 3 sefer sonra tamamen yok oluyor o siyahlık. Muzu açıkta bırakınca da kararır ya midede beklerken de kararıyor tahminen
Aysc 3 aylıkken falan benim bebeğimde de oluyordu ara ara , doktora söylemiştim fotoğraf at demişti denk gelmedi atamadım Bir sorunda yaşamadık çok şükür