Kızlar bebegim 3 aylik yaklasik son 20 gündür falan gözünün yaninda princ tanesi kadar yada azıcık daha buyuk bi leke olusuyo sonra kendiligonden kayboluyo yer degistirmiyo hep orda. Bazen acikinca cikiyo emerkenbakiyorum yok.. sonra hafif nokta seklinde saginda solunda da var sanki emin olamiyorum.
Ama goz kenarinda sabit bak simdi uyuyo yok mesela asiri beyaz tenli kizim bide.
Her kizariklik hemen belli oliyo.
Egzama mi bu sekilde mi olur.
Doktor bepanten krem dedi bi ise yaramadi. 🤨🤨