Azra6167 kelin merhemi olsa diyeceğim 🤷🏼♀️ Kızım çok gazlı bir bebekti, 2.5 aylık olana kadar kesintisiz kucakta uyudu. Yani kucakta uykuya dalıp yatağa yatırmadık cidden kucakta uyudu, koltukta oturarak uyuyorduk bizde ,yataktada sırayla🤦🏽♀️ 5 haftasını doldurana kadar slinge takıp uyuttuk, kilosu kanguruya uyunca kanguru alıp onda uyuttuk.kucaktan inince gözünü açıyordu, eşimle sırayla takıyorduk. Hatta dalamıyordu , ara holde 20-25 dakıka sallana sallana yürüyorduk öyle dalıyordu. Sonra o da kesmedi merdiven inip çıkarken uyuyakaldığını keşfettik🤦🏽♀️ Bir süre de koltuğa inip çıktık merdiven hissi versin diye 😂 3 ay bitene kadar nasıl dalabiliyorsa öyle daldırdık, ayakta sallamayla 2-3 kez anca uyudu, bir ara arabasında uyudu ev üçinde arabayla geziyorduk, sonrası hop yine kucak illa dokunacak 🤦🏽♀️ Şimdi 6.5 aylık akşam 7-8 arası uyuyor sabah 6 ya kadar , 2 kez gece emziririm uykusunda 4 saat arayla. Hiç kalkmaz. Demem o ki daha çok küçük nasıl uyumak istiyorsa öyle uyutun. Yeterki uyumayı dalmayı öğrensin Sallama-kucak-emzik ne olursa.