ayseeeey yarın 3 aylık olacağız 😻 bizimki en çok konuşmayı seviyor yeterki onunla konuşalım zaten bir süre sonra artık bize fırsat vermiyor çığlık çığlığa bağırıyor 👼 yavaştan kucakta oturtuyorum hafif yaşlar şekilde yatağa koyunca arkasına yastık koyuyorum poposuna kadar eğimli duruyor ,kendini öne atıyor oturmak için ama izin vermiyorum geri itiyorum . Tabi her Bebek’e gibi kucak kucak ,kucağa aldın mı dolaş dur oda etrafı izlesin . Elimdeki nesneleri hareket ettiriyorum gözleriyle takip yaptırıyorum ,bazen telefondan birşey izliyorum bi bakıyorum ki oda izliyor 🤫