Kbrurz Merhaba kızlar Oğlum 3 aylık 2 gündür burun akıntısı ve sürekli hapşırıgı var doktora götürmeli miyiz ilaç veriyorlar mı yoksa evde atlatıyor mu bilgisi olan anneler yardımmm 🙏🏻
Gizemabc Kbrurz kızım 11 aylık. 1 aydır öksürük, tıksırık, burun akıntısı. 3 kere doktora götürdük. Her defasında ilaç verdik. Bir türlü geçmedi. Bence götürün, soğuk algınlıgı ciğerlerine inerse daha kötü olabilir. Doktor görsün, içiniz rahat etsin
eylulmin Kbrurz beş buçuk aylık benim kızım. Geçen hafta götürdük. Küçük diye ilaç vermediler. Burun spreyi verdi. Spreyin yanısıra serumla temizleyip aspiratörle çekiyorum. Bir de emiyorsa sık sık emzirin
Bahar_doruk Malfor diye birebiyotik vermişti bize bide burun temizligi yapmam getektirigi söyledi deniz suyu ile burnunu temizle canım