Emel3003 benim kızımda emeklemeden yürüdü 10aylıkken tutunmaya başladı 11aylıkken tutunarak yürüdü 12.ayında desteksiz yürümeye başlamıştı ve hiiiçççç emekleme pozisyonu bile almaya yeltenmedi bence bebişler kendileri karar veriyolar sen sadece yürümesi için destek ol koltuk altlarından tutup yürütmeye çalış illa akıllı adımlar atmasını bekleme deneye deneye ayakları da güçlenicek