Nazli1598 Merhaba 6 gün önce sezeryan oldum sezeryan sonrası tüm vücudumda aşırı ödem şişlik ve parmaklarımda uyuşma oluyor bebeğimi bile emzirirken parmaklarım uyuşuyor hıc hıssetmıyorum bu sorunu yasayan var mı acaba ne kadar sürüyor