EsraUlurak uyku arkadaşı aldım ben onu mıncıklayıp ağzına sokuyo. Doktor parmağını emmesine izin verme demişti. Elini tanımaya çalışırken ya da damağı kaşındıkça elini ağzına sokar sıkıntı yokmuş onda. Benim oğlum bazen iki üç parmağını birden sokuyo. Azıcık oynayıp bırakıyo. O olabilirmiş. Doktorların karşı çıktığı şu baş parmak emme olayı. emzik emer gibi uzun süre emiyorlar ya o zararlıymış işte. Bana eldiven geçir demişti doktor ama yapamadım bir deneyin belki işe yarar