8 buçuk aylık kızıma sağlık ocağının verdiği damlayı kullaniyodum ama doktorumuz dün bunu yazdi yarım cay bardağı suyla karıştırıp ver dedi ama cok zor iciyo bide aç olması sonra en az 2 saat bisey yememesi gerekiyomus nasıl ayarliyosunuz 🤷♀️🤦♀️ bide b12 vitamin takviyesi verdi igne 10 günde bir vurdurulcakmis anlamadığım bebeğime herseyi yediriyorum anne sutude aliyo neden bu sekilde olduki başına gelen var mi 🤷♀️ kilosu boyu herhangi bir sıkıntısı yok