Lina_123 İyi günler kızlar kızım 3 aylık oldu bu ay sadece 300 gr almış geçen ay 5600 dü bu ay 5900 almış doktorumuz bilgi vermedi sizce de az değil mi mama başlanması gerekir mi sadece anne sütü alıyorduk
KeremEfem Lina_123 bence kilosu gayet normal bosuna mama vermeyin zaten doktorunuz bi sknti gorseydi kilosu az mamayla destekleyin derdi 🙂
Atomkarinca Lina_123 doğum kilosu neydi cnm genel bakıldığında 3 aylık kilosu güzel meme reddi falan olduysa ondan az almis ola Bilir 4. Aya girdikten sonra düşüyor genelde kilo alimi
Gzde07 Lina_123 ayda 500gramın altına düşmemeliymiş canım benim kızım da ayda 200gr almıştı mama ver dediler ama içmiyor kızım
KeremEfem Lina_123 500 gram ile 1 kilo arasinda olmali diyorlar az almis canm ama 3 aylik bebege gore kilosu normal.emme surelerini daha sıkılaştırip bu ay daha fazla alabilir.yani ben olsam mamadan once bu ay da bu şekilde bi takip yapardim.