Pinardgn-22 Ben bu duruma hala bı çözüm bulamadım anne sütü bıraktı mama veya sütte içmiyor biberon yok almıyor ek gıda ile basım dertte verdiğim her şeye ağzını açıyor ama çiğneyip yutmuyor öyle bekletiyor şuan 1 saati geçti hala kahvaltı yapiyoruz
Oslemosguu Pinardgn-22 canım ekmegin içinden azcik koparıp fındık etmesine yada çikolataya bandir sonra bebegin arka yanaginin içine doğru koy ve bebek yavaş yavaş çiğnemeye basliyor Dr boyle yaparak çiğneyip yutar demişti
Pinardgn-22 Oslemosguu ben anlam veremedim ki işine geleni yiyor begenmezse çorbayı bile ağzında bekletir
bambammom Benim oglumda bekletiyor ben surekli kasigi teklif ediyorum kafasini ceviriyo ama ben kadik teklif ettikxe o agzindakini yutuyor. Surekli uyariyorum