Arkadaşlar 12 gün önce eşimin ailedi ile görüştük. Eşimin babası biraz halsizim diyordu. Test verdi pozitif. Bugün ben de halsizim koku alıyorum ama az alıyorum. Vücuduma iğne batıyor sanki., corona yaşayan arkadaşlar lütfen siz nasıl geçirdiniz ne semptomlar vardı?