Miraymenesa Arkadaşlar ben 8 ay önce Doğum yaptım Doğumdan sonra 5 kg fazlam vardı ancak adet olamadım ve üstüne emzirme dönemi çocuğum sütü olsun diye de bayağı yedim şimdi 10 kg fazlam var dukan diyeti yapmayı düşünüyorum 🤔 İşe gidiyorum kıyafetlerim olmuyor orantısız bir vücut şeklim oluştu iyice sinirlerim bozuldu Sizce bebeğim 8 ayını doldurmak üzere dukan yapmam da bir zarar var Mı Belki beslenme uzmanı deneyimli arkadaşlar vardır sormak istiyorum teşekkür ediyorum ayrıca 😊 cevaplarınız için
Derin17 Miraymenesa tam bir yıl olmuş ama 🙈yaptınız mı aceba dukanı bende yapmak istiyorum kararsızım 🤷🏻♀️
diloska kesinlikle doktorunuza danışın tek yönlü beslenme olduğu için sütünüzü etkileyeceğini düşünüyorum ayrıca emzirmeyenlerde bile dikkat dağınıklığı halsizlik gibi durumlar oluyor sizde daha fazla etki gösterebilir diye düşünüyorum