Kızlar oğlum 8 aylık oldu hala gazdan uykusunda ağlıyor. Geçen burda uyku ile post açmıştım çok şükür gündüz uykusunu 2 ye düşürdük gece daha iyi uyuması lazım ama yok. Sürekli uykusunda ağlıyor sonra gazını çıkartıyor geri uyutmakniçin yine kucağımda pş pş yapıyorum. Yani sabaha kadar böyle napabilirim nasıl geçicek bu gaz