Umelike canım benm kızımınsa öyle. Özellikle yoğurt verirken kizariyo dudak kenarları. Zaten 2 ay önce kadar yüzünde inanılmaz kötü kıpkırmızı bisey çıkmıştı. Dr,u aradık krem verdi onunla geçti ama yine cikiyo şuan
Bende dikkat etmeye çalışıyorum ama annesuti olmadığı için, devam sütünden de uzaklaştı mecburen veriyorum arada. Sürekli kaşık maması da kabız yapiyo çocuğu. Çok zor bisey alerji.😕