Merveipekalkan Bebeğim daha 40 günlük kakasını yapanıyordu fitil kullandık mecbur öyle yapıyordu. Doktoru idrar tahlili istedi lökosit 19 çıktı. Tekrar kültür istedi ve usg çekilcek bugün çok korkuyorum. Daha çok küçük acaba kakasından bulaşmış olabilir mi? Birden çok yapıyo ya belki mikrop bulaşmıştır diyorum 😔 böyle olan var mı?
ayazlianne Merveipekalkan onunla alakası yok canım bizde lökosit 13 ile hastanede yattık 17 günlük iken vücut kendi üretiyor
Sevnurr Merveipekalkan Bizde yattık hastanede 5 günlükken doğumda benden bakteri geçmiş. Lökosit 25 ti kültüründede üreme vardı. O yüzden sarılığımızda hiç geçmedi. Çok geçmiş olsun canım
Merveipekalkan ayazlianne hadi ya geçmiş olsun. Kültür sonucundada bakteri çıktı doktordan haber bekliyorum şimdi 😔 allah herkesin bebeğine sağlık versin.