Adnan bazı bezler cok kötü çıkıyor özellikle primada bende prima kullanıyorum oğluma ama bu son aldığım paket resmen leş gbi boncukları cıkıyor içinden sizde böyle bişey yaşamış olabilirsin bezden kaynaklı bişey olabilir farkli bir bez deneyin alerji olduğunu düşünemedim nedense alerji sadece o bölgede olmaz ki 🤷🏼♀️ Yani tabi yine mutlaka doktora götrn danışın kullandığındız krem de yapabilir şimdi tabi alerji mi ya da baska bişey mi bilmediğiniz için süreceğiniz krem daha kötü de yapabilir o yüzden kantaron yağı dışında bişey sürmeyin bnce