Leonmam Kesinlikle bir doktora görünün bizde de aynı sorun vardı hatta ben daha erken götürdüm yedinci ay olacaktı o zaman tembellikten gibi dediler fakat yaşına doğru eğer oturmazsa tekrar getirin dediler yaşı doldu oturmadı yine kızım da hipoksi çıktı zorlu bir doğum geçirmiştim yoğun bakımda kalmıştı Buda beynine oksijen az gitmesi demekmiş Bu yüzden de soldaki kasları az çalışıyormuş Bunu güçlendirmek için fizik tedaviye başladık ama dışardan bakıldığında normal bir bebek gibi yani zekasal bir sorunu yokmuş zeka testi yapıldı fakat işte fiziksel biraz geriden gelecekmiş bu tarz şeyleri lütfen ihmal etmeyin