Cemremir00 Kızlar 6 aylık aşı olmaya gittik ebe dediki normalde 6.ayda olan bi aşı vardı onu kaldırdılar 2 dız yeter diye dedi anlıyamadım varmı bilgisi olan
Melikee01 Cemremir00 Biz de yakin bi zaman da olduk bize de oyle bi sey denmedi. 2 bacaktan bir de agizdan damla seklinde oldu
Annebal Bizde 9. Ay asimizi oldk kimse bse demedi.. siz yinede yapilmasini istyrz deseydnz ne sacma bse
Cemremir00 Annebal canım normal 6.ayda olan aşılar 2 bacak bir agızdan olduk ee niye öle dedi anlamadım