eylulbebesi bebeğin gözünde problem olup olmadığını bilmek neden önemsiz olsun, doktor un yaptığını kastettim ben. Götürdüğüme degecek mi çocuğu diye. Bisey yok deyip doğru düzgün muayene etmeden gönderiyorsa hastaneye göturmeyecektim. Insana harlamayin hemen bilip bilmeden. Herkesin çocuğu kendine değerli