Merhaba bende 5 veya 6 gün önce geçmeyen baş ağrısı ve boğaz ağrısı başladı. 2 gün sonrasında sırt bel boyun ve bacak ağrısı şiddeti doğumda giren bel ağrısı gbydi. Snra tam koku almamaya başladım. Ama yakınlaştıronca alıyorum kokuyu tat kaybı olmadı. Snra dedemin pozitif olduğunu öğrendim hmn test yaptırdım poztifim. Dün pozitif oldum. Balgam lı öksürük başladı artı göz kızarıklığı oldu. Ve bugün ten rengim in koyulaştığını görüyorum resmen bem beyaz ben kararmaya başladım. Aranızda rengi koyulaşan var mı hiç? Üstelik daha lohusayım 26 günlük 40 ım bile çıkmadı. Dün ilçe sağlığından korokin diye bir ilaç getirdiler emzirenlere bunu veriyoruz sabah akşam kullanın diye. Ama bebeğe zararı olur diye içemedim kadın doğumcuma sordum. Güncel araştırma yaptım o ilac emziren annelere verilmiyor önerilmiyor dedi. Şuan sadece parol içebiliyorum. Şuan için o kadar kötü değilim hiç ateş yapmadı. Sarımsak yutuyorum. Bal pekmez zencefil zerdeçal ıhlamur kuşburnu limon tüketiyorum. Meyve portakal mandalina greyfurt tüketmiyorum. Safram olmadığı için yasak başka önerebileceğiniz bir şey var mı acaba?