Mirage91 biz yarın 7 ay oluyoruz. Mama kullaniyoruz ve her mama arası 5 saat. Doktorumuz kilomuzu fazla buldu 😂 sabah kalkinca mama veriyorum 2 buçuk saat sonra avakado meyve karışımı yiyoruz. 2 buçuk saat sonra mama yiyoruz. Sonra yine 2 buçuk saat sonra çorba veriyorum pureleri öğürüyo bende tiksindirmek istemiyorum en sevdigimiz tarhana onu veriyorum sonra yine 2 buçuk saat sonra mama. Sonra 2 buçuk saat sonra yoğurt veriyorum sonra yine mama böyle gidiyor. Günde 4 kez falan 180 CC biberon başı mama yiyor 3 öğünde ek gida. Daha et ve kiymaya başlamadık ben 8. Ayda başlamayı düşünüyorum