Gmzy1 Nasıl gidiyo gelişimler kızlar oturuyor mu 🍭 Dişleriniz ne alemde 🥴 Ek gıda süreciniz nasıl gidiyor 🐥 konuşalım 🦋
Woody Gmzy1 3 Nisan ☺️ Oturuyor. Sürünüyor. Canı isterse emekliyor. Tutunup kalkıyor ama tam dikleşemiyor. Aktivite masasına tutunarak birkaç dk oynayabiliyor. Diş yok. Ek gıdaya da alıştı gibi ☺️
Annesi_bebisi Gmzy1 15 nisan 🤗 desteksiz uzun süre oturamıyoruz yeni yeni dik durmaya başladık bu aralar 💁🏼♀️ sürünerek heryere gidiyoruz diz ve dirsek üzerinde durmaya başladık canı isterse biraz o şekilde de emekliyoruz 💁🏼♀️ek gıda ile aramız iyi 😌 diş için bütün huzursuzluk ağlama eller ve herşey ağız modu var ama ortada kabaran damak vs yok 🤷♀️ Bekleme modundayız dişleri. Kilo ve boyumuz da iyi galiba fasülyeler büyüyor artık 🧿😘🥰
serebro Gmzy1 24 Nisan🤍 Çok uzun süre değil ama artık desteksiz oturmaya başladı. Bazen toparlayamiyor düşüyor 😅 Yerde baya dönerek teker yuvar geziyor ama daha çok geri geri gidiyor rotaya ayarlayamadık 🤪 Diş yok ama çok huzursuz uykularımız karmakarışık. Ek gıdada da bazen güzel yiyor bazen hiç açmıyor ağzını yine de fena değil şimdilik
Melikee01 Gmzy1 25 Nisan💓 Yavas yavas uzun sureli desteksiz oturabiliyoruz ama yine de bi anda devrilmelerimiz de eksik olmuyir😅 Şu aralar bi yere tutunup dizlerinin üstune kalkmaya calisiyor 🙂Ek gıda seruvenimiz de iyi gidiyor cok sükür🙂 Daha dislere dair bi sey yok ama salyalarimiz eksik kalmiyor ne bulursa agizda😂
Gmzy1 Annesi_bebisi maşallah ya dişlerde aynı durumdayız bizimde huysuzluk hat safahada ama gelem giden yok 🤦🏻♀️
Melikee01 serebro Aramiz da 1 gun varmis 🙂 sizin gunduz ve gece uykulariniz nasil benim minik bazen gece uyaniyor kıpır kıpır besiginin icinde 1 2 saati buluyor geri uyumasi kendi kendine oynuyor sesler cikariyor😅
Gmzy1 serebro aynı bizimde diş şuana kadar oluşan düzeni bitirdi uyku için iştah ta aynen değişiyo ☺️
Gmzy1 Melikee01 ay bizde 25 Nisan 💕💕 evet tam tamına aynı anlattınız gelişimimiz bir sizinle sağlık ocağınız verdiği kan damlası kabız yaptı bize siz ne kullanıyorsunuz
serebro Melikee01 uyku sorununuz var ne yazıkki çok zor uykuya geçiyor gece de gündüz de😪 1 saat sallıyorum kapamıyor gözlerini ama oyalanmiyor da ağlıyor. Sabah uyandığında sakince 3 5dk oynuyor beşiğinde mırıldana mırıldana sonra fenalıklar başlıyor gün boyu 😅
Baloglumdoruk Gmzy1 13 Nisan ek gıda idare eder, hala desteksiz oturamıyoruz, sürünme yuvarlanma güzel, dişlerimiz den şuan ses seda yok ha birde alkış yapmayı öğrendik 😃😃 bu şekilde yani
Gmzy1 Baloglumdoruk ah maşallah 🧿 bizimde rutin olan herşeyi tanıtıp heyecanlanıyor emmek istediğinde göğsümü sürekli elleriyle dokunuyor istemeyi öğrendi artık🤣
Tubis elabebek30 masaalh yavruya 🥰ben yeni yeni şu içirmeye basladimda siz günlük ne kadar iciriyorsunuz
Gmzy1 elabebek30 maşallah bizde emekleme yok daha ama yüz üstü durunca dizlerinin üstünde durmaya çabalıyor 😁
Oyku34 Gmzy1 11 nisan dogumlu oglum var kayra 💙 henüz dişì cikmadi desteksiz oturabiliyo ek gidayi masallah guzel yiyor ve anne sütü de alıyo ara sıra yürütece koyuyorum cok seviniyo
Gmzy1 Oyku34 maşallah 🧿 benim kızımda yürütebilmek baya seviyo yorulup güzel uyumasını sağlıyo 😁 ama ay başından beri diş sancılarımız tavan yaptı inliyo sürekli jel vs sürüyoruz ama idare ediyoruz 🤦🏻♀️
Emekc Oyku34 benimde oglum ayni gun ama emeklemiyo hatta yerde yuzustu durmayi hic sevmiyo 😟 yatakda biderece ama yerde asla surunmuyo bile
Aysen58 Gmzy1 guZel bir başlık olmuş teşekkürler :) 25 Nisan doğumlu premeture bir oğlum var. Suanlik herşey yolunda ekgidaya başladık. Tavuksuyu brokoli patates havuç yoğurt denedik. Birde sütlü Kinder var ya marketlerde az da ondan yedirdim :) henüz disimiz yok ama damakalr çok kasiniyor. Mama ile buyuyoruz.
Gmzy1 Aysen58 ah çok sevindim sohbete dahil olduğunuz için bende 💕 maşallah o zaman prematüre günü bugün değil mi sağlıkla büyüsün canım minik 🧿 bizimde dişler fena ay başından beri tükendik diyebilirim aşırı stres oluyorum 🤦🏻♀️
acikahve Gmzy1 10 Nisan doğumlu. Her şeyi ağzına sokuyor 🤦🏻♀️ Kendi etrafında döne döne bi kaldı. Alttan 1 tane diş çıkarttı. Üst 2 dişi de geliyor gibi şişlik mevcut. Emekleme pozisyonu alıp yaylanıyor. 2 gündür de ayaklarına basıp kendini kaldırmaya çalışıyor ama tabi üçgen gibi bi açı elde ediyor 😂 El gıdayla da arası şimdilik iyi. Kuzu etine alerjisi çıktı.
Lilayda acikahve kuzu eti alerjisini nasil anladiniz..bende kuzu kiyma corbasi veriyorum gece cok gazi oluyor agliyor sürekli
Gmzy1 acikahve hay maşallah kuzuya 🧿 bende yatar pozisyonda ellerinden tutunca hemen kendini kandırıp dikiliyor çok kuvvetliler maşallah 😁 oturuyoruz ama tabi destek koyunca devrilmiyor benim cimcime ☺️ Yürüteç baya enerjisini atmasına yardımcı oluyo , ama dişler daha çıkmadı bu ay bizi çok zorluyor 🤦🏻♀️