Dayanılmaz bi ağrı. Özellikle sabahları yaşıyorum bu durumu.
Öyle bir tutulup sancı giriyor ki. Dökülüyor içime acısı ağrısı suan yazarken bile nefesim kesildi.
Tutuluyor resmen. Ve agrı yla beraber.
Ne yapacam bilmiyorum. Azaltacak etki yöntem yok mudur. Kızım da 8 aylık 9 kilo. Zorlanıyorum besik ten alıp geri koyarken.