Hantaha Merhaba arkadaşlar, 1 aylık oğlumun burnu tıkalı. En etkili yöntem nedir , neler kullanıp nasıl açabilirim ?
AybarsMomy Hantaha serum fizyolojik sıkıp aspiratörle temizle canım. Ama aspiratörle çekerken dikkat et kuvvetli ve bi kerede çekme yavaş yavaş. Sonrada günde 2-3 kez serum fizyolojiklr temizle sadece. Bebeği yan yatır serumu sık sonra diğer tarafa yatırıp o tarafa sık.
alisinasmom Hantaha sterimar burun spreyi kullanıyorum ben doğduğundan beri. doktorum serum fizyolojik önermedi. Spreyi sıkıp aspiratörle çeliyorum oğlum 3 aylık
AybarsMomy Hantaha yok olmaz canım bende 1 aylıktan beri öyle temizliyorum. Sadece yavaş çekmen lazım bide hergün kullanma aspiratörü serumu kullanabilirsin ama doktor böyle söyledi bize.
Hantaha AybarsMomy serum fizyolojik sıkıyorum sonra temizliyorum dimi canlarım çok teşekkür ederim. Perşembe doktora gidicez zaten bugün ben temizleyim sonrasını doktor söyler