Bizim de süt ve süt ürünlerine vardı pozitif çıktı sonucumuz, ilk zaman hiç yemedim aşırı zorlandım kahvaltıda özellikle, Migros’tan vebamin peynir aldım o bişey yapmadı deneyim derim. Sonra yavaş yavaş keke falan süt koymaya başladım, bişey olmadı doktor ham halini yeme dedi, şu an öyle yapıyorum herhangi bi sorun yaşamadım