zeynominiik
içeriğinin temiz olduğuna inandığım bir ürünü kullanıyorum ama cok nadir genelde mama sonrası hemen kaynar suda yada normal suda (o an hangisi kolaysa ) bırakıyorum yani bekletiyorum 2,3 günde bir kaynatıyorum (yani kaynar suda o temizlik detarjanı ile bekletiyorum)
genel anlamda temiz oluyor .
Bir dönem bende aynı sorunu yaşadım yedek bineronda aldık çok can sıkıcı bir durum ki bende ağır bir koku da olmuştu o zaman bu böyle olmayacak yasemin dedim öyle detarjana geçtim ama suan nadir kullanıyorum bence biberonu hemen yıkamadan auda bekletmek çok etkili oldu