Merhaba sizlere birşey danışmak istiyorumm, bebeğim 3 aylık oldu doğduğundan beri gündüz uykuları yok, gece uykularında da 4 saat aralıksız uyur bende dinlenme fırsatı bulabilirdim birkaç gündür 2 saatte bir uyanmaya başladı hiç dinlenme fırsatım olmuyor, acaba sütüm yetmediği için uyanıyor olabilir mi diye düşünmeye başladım 3. Ayda böyle birşey yaşayan var mı 🤦🏼♀️