Günaydın herkese. 10 aylık bir kızım var 2 gündür gece burnu tıkanıyordu bu sabah akmaya başladı hapşuruyor bide. Elimde aferin var 2 gündür veriyorum siz neler kullanıyosunuz bu gibi durumlarda daha etkili bir Şurup varsa gidip onu yazdirayim? Evde neler yapıyorsunuz ıhlamur tarhana çorbası haricinde? Herkese teşekkürler