Hamide14 Merhaba 8 bucuk ay oldu doğum yapalı ama lohusa kanamasından sonra ne gelen var ne giden o da çok kısa sürmüştü zaten 15 gün falan bı bilgisi olan var mı artık sürekli hamilelik testi yapıyorum doktora gitmeli miyim bilgisi olan yazabilir mi?
bir_pasa_annesi Hamide14 benimde 8 ay olacak 24 kasımda cnm doğum yapalı ben 40 m cıkar cıkmaz oldum ama kişiden kişiye değişir benim yengemde cocugu sütten kesene kadar olmaz
Hamide14 bir_pasa_annesi evet kişiden kişiye değişiyor annemde sizin gibi olmuş sürekli test yapıyorum zaten korkumdan 😄
Hamide14 Gokcen bende öyle duymuştum testi debhep yapıyorum ama artık insana da sıkıntı geliyor yani onun yarattigi
Hamide14 Brna-34 sorma valla azıcık bı göbek kaldı olsak o da gidecek 😄göbek falan işin şakası da olsakta rahatlamak halbu ki şimdiye kadar hormon ilacı bile kullanmadım hiç düzensizliğim de olmadı emzirmeden dolayı olabilir mi acaba
Brna-34 Hamide14 öyle diyorlar ama erkenden olanlarda var onlarda emziriyor o nasıl oluyor bilemedim kafamda deli sorular 😆
Gizemabc Hamide14 doğumdan sonra 1 yıl adet görmemek normalmiş. Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora görünün yine de.