Herkese merhaba,kizim 3 ay 10 günlük. Uykutu seven gunduz gece uyuyan bi bebegim var. Gece 10da uyur bazen hic uyanmaz yada 1 kere memeye kalkar o kadar. Lakin dun gunduz de bölük pörçük uyudu gece de resmen saat başı kalktı emzirdim geri uyudu ama yine uyandi , aglayarak uyaniyo kucagimda memede susuyo yatirdigimda ağlıyo fakat gözleri kapali yapiyo bunlari uykulu sekilde. Ellerini yiyo disini kasiyo dis çıkartığı icin mi diyorum ama dis icin erken gibime geliyo yani ac desem uyumadan once 10da emzirmistim cokca cok üzülüyorum rutini bozuldu diye acaba dün yikamadim onun etkisi olabilir mi