ebiciks Günaydın herkese 3 ay 6 gunluk bir oğlum var her bez degistirmesin de kaka goruyorum bezinde gaz çıkarırken az bisey çıkıyor sürünüyor sanırım herkeste mi böyle yoksa oğlum mu böyle bilemedim normal midir
AybarsMomy ebiciks bizimde öyleydi şuan 4.5 aylık .hala arada oluyor. Ama 4 ay olana kadar her bezde mutlaka vardı. Sanırım gaz çıkartırken oluyor