Günaydın güzel anneler. Gününüz aydın olsun. 🌷Birşey danışmak istiyorum. 2 gündür gribim ve öksürüyorum. Oğluma bulaşmasın diye ben ayrı odada yatıyorum eşim ve oğlum bi oda da. Evet eşim yanında ama yinede oğlum yalnızmış gibi hissediyorum. Çünkü eşimin uykusu baya ağır. Oğlumun sesinide duyuyorum ama yinede korkuyorum. Eşimin sersem sersem hareketleri var kendinden haberi olmuyor resmen. Demin emzirdim öksürmekten uyutamıyorum daha doğrusu sesimden korkuyor. Eşime senlendim sallarmısın diye getir dedi koydum önüne uyumuş hemen 🤦♀️ birde akşamdan güven bana için rahat etsin diyor. Nasıl etsin ki. Gün içerisinde bile kucağıma aldiğimda maskeyle geziyorum. Gribimin hemen geçmesi lazım. Neler yapabilirim acaba? Anneler gerçekten hasta olmasın. 🥺