Kızlar burdan yine post açmıştım 3 haft önce.
grip olmustum virüs e yakalandım diye baya korktum ama virüs değildim. 2 gün sürdü. Tad ve koku alamıyordum. Burnum çok akıyordu ama halsizlik ateş yoktu fiziksel olrak iyiydim baya.cok şükür geçti. Ama Şimdi 2 gündür yine ayni sey🤦🏻♀️Nezle gibiyim burnum arada akıyor ve 0 tat 0 koku😔üşüttügumu düşünüyorum geçen gün dışardaydım pazarda baya üşüdüm sanirim üsttüm yine. Ama benim anlamadgim grip değilim niye hemen tat ve koku kaybı oluyor. Doktora da gidemiyorum hem gitsem test yapmazlar daha çok belirti olması lazım. Bildiğim bir doktora da yok mesaj atıyım😌yanı korona mi oldum geçti bir daha mi yakalandım valla yicem☹️Ne tatlı ne tuzlu yiyorum hiç biseyn tadı yok😞ne kötü durummuş bu😔